Handelsbetingelser

1. GENERELLE OPLYSNINGER

Guerciotti Danmark ApS
Svanevej 36
7760 Hurup Thy
Kundeservice mobil: +45 60165835
Kundeservice mail: [email protected]
CVR: 44031868

2. LEVERINGSBETINGELSER

Hos www.guerciotticykler.dk konfigurerer du din nye Guerciotti cykel helt efter dine egne ønsker ud fra de valgmuligheder, som findes på hjemmesiden. Når vi har modtaget din bestilling, bliver cyklen bygget/samlet på fabrikken i Italien ud fra den ønskede konfiguration.

Leveringstid er forskellig fra cykel til cykel på hver enkelt model. Den normale leveringstid ligger mellem 21-40 dage. Du får svar via mail.

Guerciotti Danmark ApS bærer forsikringsansvaret indtil levering af cyklen er sket.

3. PRISER

De til enhver tid gældende dagspriser, er inkl. 25% moms.

4. BETALINGSBETINGELSER

Det er kun muligt at betale ved overførsel til bankkonto. Du betaler 25 % ved bestilling og de resterende 75 % ved afsendelsen fra Guerciotti i Italien. Betaling skal ske til konto nr. 9070 1637223166.

5. MODTAGELSE AF VARER

Har din forsendelse en synlig fragtskade, skal du tage forbehold ved modtagelsen. Du er forpligtet til straks at informere Guerciotti Danmark ApS om, at din vare har lidt skadeunder transporten.

6. HVIS DU FORTRYDER DIT KØB (FORTRYDELSESRET)

Da Guerciotti cykler produceres specifikt til den enkelte kunde, ud fra egne ønsker (konfiguration), er det derfor at betragte som et specieskøb (Et specieskøb er et køb af en specielt fremstillet genstand). Det er ikke muligt at fortryde/returnere købet af en speciescykel. 

Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen.

7. REKLAMATION

Alle cykelrammer hos Guerciotti Danmark er omfattet af 2 års garanti gældende fra den dag, hvor varen er modtaget. Husk at registrere din cykel på www.guerciotti.it, hvor du kan få rabat i tilfælde af beskadiget cykelramme. De 2 års garanti gælder kun for første ejer.

På andre dele på cyklen er der også en reklamationsret på 2 år. Guerciotti Danmark ApS forbeholder sig retten til at afhjælpe varens eventuelle fejl og mangler.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af almindelig slitage, en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere straks, efter at du har opdaget manglen ved varen.

8. HVORDAN KAN JEG REKLAMERE?

Alle reklamationer skal sendes pr. mail til [email protected]. Du bedes skrive dit navn, adresse, mobilnummer og dit fakturanummer, så vi kan behandle sagen uden forsinkelser. Det er vigtigt at beskrive fejlen på produktet så detaljeret som muligt. Vedhæft altid behørig dokumentation til mailen, og evt. et billede.

Hvis vi vurderer, at varen skal sendes retur til reparation, ombytning eller lignende vil du modtage en returlabel til returnering. Varer, der sendes retur uden forudgående aftale med os, vil blive afvist.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og at få en kvittering for afsendelse.

9. KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig på [email protected] eller telefon 60165835. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, hvis betingelserne herfor er opfyldte.

Klagen sendes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00.

10. FORBEHOLD

Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.